Освітня Програма “Системи, технології і комп’ютерні засоби мультимедіа”
На нашій освітній програмі студенти отримають теоретичні та практичні навички розробки та використання систем і технологій для створення мультимедіа, оволодіють апаратними та програмними засобами його запису, обробки і синтезу для потреб ігрової, кіно-, телевізійної та розважальної індустрії. Нашим студентам викладаються наступні напрямки мультимедіа:
– техніка запису, обробки та синтезу звукової інформації, теоретична і практична акустотехніка;
– техніка і технології цифрового фотографування і обробки зображень, елементи графічного дизайну, 2D-графіка, техніка і технології покадрової анімації, оптотехніка і системи комп’ютерного зору;
– техніка і технології відеозйомки і монтажу, проектування і робота з освітленням і хромакеєм, постобработка відеоматеріалів, засоби створення візуальних ефектів (VFX);
– техніка і технології 3D-графіки (скульптинг, ретопологія, текстурування і анімація), пристрої та технології отримання 3D-зображень, 3D-сканування, фотограмметрія;
– інформаційні системи передачі мультимедійного контенту.
Вміння і компетентності:
– розробка систем і технологій для створення мультимедійного контенту, їх застосування для потреб ігрової, кіно-, телевізійної та розважальної індустрії;
– розробка систем звукозапису, засобів обробки і монтажу звуку, їх застосування для озвучування відеороликів, запису і синтезу звукового супроводу навколишнього середовища;
– проектування аудіо- та відеокомплексів, систем озвучування приміщень: концертних і конференц-залів, кінотеатрів, розважальних центрів, а також їх практична експлуатація при проведенні масових заходів;
– робота з фото- та відеоапаратурою, практичні навички роботи з фото- і відеокамерами, обробка і монтаж в середовищах GIMP, Adobe Photoshop, Adobe Premiere.
– розробка технічних засобів для створення комп’ютерної 2D-, 3D- графіки та анімації, постобробки відеопродукції і 3D-графіки, роботи з візуальними ефектами VFX, а також їх застосування для створення мультимедіа;
– розробка мультимедійних додатків;
– розробка технічних засобів цифрової обробки зображень, систем комп’ютерного зору для автоматизації та робототехніки;
– організація телевізійного і звукового Інтернет-мовлення.
Професійні навички, які дає навчання на нашій освітній програмі, відповідають професіями не тільки сьогодення, а й майбутнього. Вакансії в зарубіжних і вітчизняних компаніях найчастіше вказуються англійською мовою і виглядають так:
Multimedia Engineer, Sound Engineer/Sound FX artist, Video Engineer, 3D Artist/Technical artist, 3D Animator,
Technical Animator, VFX Artist, Cinematic Animator, Environment Artist/Technical artist, Technical Facial Animator, Lightning Engineer, Lightning Artist/Technical artist, Motion Capture Animator, Frontend Designer.
Навчальні плани спеціальності 171 – Електроніка